PropellerAds
ក្រសួង​សាធារណៈការ​និង​ដឹកជញ្ជូន​ ​បាន​បញ្ជាក់ថា ​ការងារ​ជួសជុល​ និង​សាងសង់​ឡើងវិញ​នៃស្ពាន​ជ្រោយ​ចង្វារ​ចាស់​ ឬស្ពាន​មិត្តភាព​កម្ពុជា-ជប៉ុន ​សម្រេច​បាន​​ ​២៧ភាគរយ​​ហើយ​ ​គិត​ត្រឹម​ចុង​ខែមីនា​ ឆ្នាំ២០១៨។

សូម​បញ្ជាក់ថា ការជួសជុល​នេះ ​ប្រើ​​ពេល ២៤ខែ ពោល​គឺ​​គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់​នៅ​ចុងឆ្នាំ ២០១៩។​​ ទឹកប្រាក់​ត្រូវ​ចំណាយ​លើ​ការជួសជុល មាន​ប្រមាណ​ ៣០លាន​ដុល្លារ ដោយ​ស្ថិតក្រោម​ជំនួយឥតសំណង​របស់​រដ្ឋាភិបាល​ជប៉ុន តាមរយៈ​ទីភ្នាក់ងារ​ប្រតិបត្តិការ​អន្តរជាតិ​ជប៉ុន (JICA)​។

ស្ពាន​ជ្រោយចង្វារ​ចាស់ (ឆ្វេង) ត្រូវ​បិទ​ចរាចរណ៍​ អំឡុង​ពេល​ជួសជុល (រូបភាព​៖ ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន)
ការជួសជុល​ស្ពាន​ជ្រោយចង្វារ​ដែលមាន​ប្រវែង​ជិត​១០០០​ម៉ែត្រនេះ ត្រូវ​ចែកចេញជា ៣ ផ្នែក​សំខាន់ៗ​ផ្សេងគ្នា។ ក្នុងនោះ​ ផ្នែក​ទី ១ គម្រោង​ជួសជុល​ចុងស្ពាន និង​ផ្លូវថ្នល់ ទាំងសងខាង​មាន​ប្រវែង ២៥៨ម៉ែត្រ​ និង​ផ្នែក​ទី ២ ជា​គម្រោង​ជួសជុល​គល់ស្ពាន​ប្រវែង ១៦៨ ម៉ែត្រ​។ ចំណែកឯ​ផ្នែក​ដ៏​សំខាន់​នោះ គឺ​តួ​ស្ពាន​មាន​ប្រវែង ៥៤៥ ម៉ែត្រ។
សូមបញ្ជាក់ថា​ នេះ​ជា​លើក​ទី២ ហើយ​ដែល​ស្ពាន​នេះ​ត្រូវ​បាន​ជួសជុល។ ស្ពាន​ជ្រោយចង្វារ​ បាន​សាងសង់ឡើង​ក្នុង​ឆ្នាំ ១៩៦៦ នា​សម័យ​សង្គមរាស្ត្រនិយម​។ ស្ពាន​នេះ​ត្រូវបាន​ទាហាន​ខ្មែរក្រហម​ ដាក់​មីន​បំផ្ទុះ​កាត់ផ្តាច់​នៅ​ចំណុច​ពាក់កណ្តាល​ស្ពាន កាលពី​សម័យ​សង្គ្រាម​ឆ្នាំ ១៩៧៣​។ លុះដល់​ឆ្នាំ ១៩៩២ រដ្ឋាភិបាល​ជប៉ុន បានផ្តល់​ថវិកា និង​បច្ចេកទេស​ក្នុង​លក្ខខណ្ឌ​ជំនួយឥតសំណង ដើម្បី​ធ្វើ​ការជួយ​ជួសជុល​ត​ភ្ជាប់​ស្ពាន​នេះ​ឡើងវិញ និង​ត្រូវបាន​បើក​សម្ភោ​ធ​ដាក់ឲ្យ​ដំណើរការ​ជាថ្មី​នៅ​ឆ្នាំ ១៩៩៥។ ការ​ជួសជុល​លើក​ទី២ នា​ពេល​នេះ បាន​ចាប់ផ្ដើម​​កាលពី​ខែ​តុលា ឆ្នាំ​២០១៧​៕
ទស្សនា​វីដេអូ​ជួសជុល​ស្ពាន​ជ្រោយ​ចង្វារ​ចាស់​៖
ទស្សនា​ទិដ្ឋភាព​មួយ​ចំនួន​ នៃ​ការ​ជួសជុល​ស្ពាន​ជ្រោយចង្វារ​ចាស់ ដូច​ខាងក្រោម៖
រូបភាព៖ ក្រសួង​សាធារណការ នឹង​ដឹកជញ្ជូន
អត្ថបទ៖ សុខ សុវត្ថិ

ស្ពាន​ជ្រោយចង្វារ​ចាស់ ដំណើរការ​ជួសជុល​​បាន​ប៉ុន្មាន​ភាគរយ​ហើយ?​ (មានវិដេអូ)

ក្រសួង​សាធារណៈការ​និង​ដឹកជញ្ជូន​ ​បាន​បញ្ជាក់ថា ​ការងារ​ជួសជុល​ និង​សាងសង់​ឡើងវិញ​នៃស្ពាន​ជ្រោយ​ចង្វារ​ចាស់​ ឬស្ពាន​មិត្តភាព​កម្ពុជា-ជប៉ុន ​សម្រេច​បាន​​ ​២៧ភាគរយ​​ហើយ​ ​គិត​ត្រឹម​ចុង​ខែមីនា​ ឆ្នាំ២០១៨។

សូម​បញ្ជាក់ថា ការជួសជុល​នេះ ​ប្រើ​​ពេល ២៤ខែ ពោល​គឺ​​គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់​នៅ​ចុងឆ្នាំ ២០១៩។​​ ទឹកប្រាក់​ត្រូវ​ចំណាយ​លើ​ការជួសជុល មាន​ប្រមាណ​ ៣០លាន​ដុល្លារ ដោយ​ស្ថិតក្រោម​ជំនួយឥតសំណង​របស់​រដ្ឋាភិបាល​ជប៉ុន តាមរយៈ​ទីភ្នាក់ងារ​ប្រតិបត្តិការ​អន្តរជាតិ​ជប៉ុន (JICA)​។

ស្ពាន​ជ្រោយចង្វារ​ចាស់ (ឆ្វេង) ត្រូវ​បិទ​ចរាចរណ៍​ អំឡុង​ពេល​ជួសជុល (រូបភាព​៖ ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន)
ការជួសជុល​ស្ពាន​ជ្រោយចង្វារ​ដែលមាន​ប្រវែង​ជិត​១០០០​ម៉ែត្រនេះ ត្រូវ​ចែកចេញជា ៣ ផ្នែក​សំខាន់ៗ​ផ្សេងគ្នា។ ក្នុងនោះ​ ផ្នែក​ទី ១ គម្រោង​ជួសជុល​ចុងស្ពាន និង​ផ្លូវថ្នល់ ទាំងសងខាង​មាន​ប្រវែង ២៥៨ម៉ែត្រ​ និង​ផ្នែក​ទី ២ ជា​គម្រោង​ជួសជុល​គល់ស្ពាន​ប្រវែង ១៦៨ ម៉ែត្រ​។ ចំណែកឯ​ផ្នែក​ដ៏​សំខាន់​នោះ គឺ​តួ​ស្ពាន​មាន​ប្រវែង ៥៤៥ ម៉ែត្រ។
សូមបញ្ជាក់ថា​ នេះ​ជា​លើក​ទី២ ហើយ​ដែល​ស្ពាន​នេះ​ត្រូវ​បាន​ជួសជុល។ ស្ពាន​ជ្រោយចង្វារ​ បាន​សាងសង់ឡើង​ក្នុង​ឆ្នាំ ១៩៦៦ នា​សម័យ​សង្គមរាស្ត្រនិយម​។ ស្ពាន​នេះ​ត្រូវបាន​ទាហាន​ខ្មែរក្រហម​ ដាក់​មីន​បំផ្ទុះ​កាត់ផ្តាច់​នៅ​ចំណុច​ពាក់កណ្តាល​ស្ពាន កាលពី​សម័យ​សង្គ្រាម​ឆ្នាំ ១៩៧៣​។ លុះដល់​ឆ្នាំ ១៩៩២ រដ្ឋាភិបាល​ជប៉ុន បានផ្តល់​ថវិកា និង​បច្ចេកទេស​ក្នុង​លក្ខខណ្ឌ​ជំនួយឥតសំណង ដើម្បី​ធ្វើ​ការជួយ​ជួសជុល​ត​ភ្ជាប់​ស្ពាន​នេះ​ឡើងវិញ និង​ត្រូវបាន​បើក​សម្ភោ​ធ​ដាក់ឲ្យ​ដំណើរការ​ជាថ្មី​នៅ​ឆ្នាំ ១៩៩៥។ ការ​ជួសជុល​លើក​ទី២ នា​ពេល​នេះ បាន​ចាប់ផ្ដើម​​កាលពី​ខែ​តុលា ឆ្នាំ​២០១៧​៕
ទស្សនា​វីដេអូ​ជួសជុល​ស្ពាន​ជ្រោយ​ចង្វារ​ចាស់​៖
ទស្សនា​ទិដ្ឋភាព​មួយ​ចំនួន​ នៃ​ការ​ជួសជុល​ស្ពាន​ជ្រោយចង្វារ​ចាស់ ដូច​ខាងក្រោម៖
រូបភាព៖ ក្រសួង​សាធារណការ នឹង​ដឹកជញ្ជូន
អត្ថបទ៖ សុខ សុវត្ថិ

No comments:

Post a Comment